PIRKIMO TAISYKLĖS IR SĄLYGOS

PREKIŲ IR PASLAUGŲ KAINOS:

  • Perkant vigvamus, jų aksesuarus ir kitas elektroninėje parduotuvėje esančias gali būti taikomos nuolaidos (nuolaidą matysite prekių krepšelyje):

GARANTIJA IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS:

  • Vartotojams: valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
  • Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės:
    • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai gaminiai;
    • fotografijos ir kinematografijos prekės, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
    • audiniai, kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
    • megzti ar / ir siųti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
    • kūdikių drabužėliai;
    • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
    • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
    • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
    • mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros mašinos ir įrenginiai;
    • garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
    • antžeminio transporto priemonės, laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai;
    • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
    • laikrodžiai;
    • muzikos instrumentai;
    • ginklai ir šaudmenys;
    • baldai;
    • patalynės reikmenys;
    • šviestuvai;
    • žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.
  • Netinkamos kokybės ne maisto prekių grąžinamas:
    • Kai nenustatytas prekės kokybės garantijos terminas – vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo dienos.
    • Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą, bet ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos.
    • Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
  • Kaip kreiptis į pardavėją, įsigijus netinkamos kokybės prekę?
    • Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pastebėjęs prekės kokybės trūkumus ir manydamas, kad jo teisės buvo pažeistos, į pardavėją nurodydamas savo reikalavimą kreipiasi raštu.
  • Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų:
    • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
    • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
    • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas;
    • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
    • gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą.
  • Vartotojo reikalavimų vykdymas:
    • Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
    • Jei pardavėjas nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų Vartotojas turi teisę raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos bei jos teritorinius padalinius dėl savo teisių
      gynimo.
  • Reikalingi dokumentai:
    Vartotojas turi saugoti pirkimą patvirtinantį, garantiją suteikiantį dokumentą ir pateikti jų kopijas gindamas savo teises.