Skip to content
PIRKIMO TAISYKLĖS IR SĄLYGOS
PREKIŲ IR PASLAUGŲ KAINOS:
- Perkant vigvamus, jų aksesuarus ir kitas elektroninėje parduotuvėje esančias gali būti taikomos nuolaidos (nuolaidą matysite prekių krepšelyje):
GARANTIJA IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
- Vartotojams: valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
- Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės:
- parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai gaminiai;
- fotografijos ir kinematografijos prekės, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
- audiniai, kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
- megzti ar / ir siųti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
- kūdikių drabužėliai;
- pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
- liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
- perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
- mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros mašinos ir įrenginiai;
- garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
- antžeminio transporto priemonės, laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai;
- optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
- laikrodžiai;
- muzikos instrumentai;
- ginklai ir šaudmenys;
- baldai;
- patalynės reikmenys;
- šviestuvai;
- žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.
- Netinkamos kokybės ne maisto prekių grąžinamas:
- Kai nenustatytas prekės kokybės garantijos terminas – vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo dienos.
- Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą, bet ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos.
- Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
- Kaip kreiptis į pardavėją, įsigijus netinkamos kokybės prekę?
- Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pastebėjęs prekės kokybės trūkumus ir manydamas, kad jo teisės buvo pažeistos, į pardavėją nurodydamas savo reikalavimą kreipiasi raštu.
- Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą.
- Vartotojo reikalavimų vykdymas:
- Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
- Jei pardavėjas nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų Vartotojas turi teisę raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos bei jos teritorinius padalinius dėl savo teisių
gynimo.
- Reikalingi dokumentai:
Vartotojas turi saugoti pirkimą patvirtinantį, garantiją suteikiantį dokumentą ir pateikti jų kopijas gindamas savo teises.